Skechers steunt Pink Ribbon met Shape-Ups
Array(Advertorial)
Oktober is ‘borstkankermaand. Heel Nederland kleurt dan roze om aandacht te vragen voor borstkanker. Om Stichting Pink Ribbon te steunen in het vragen van aandacht voor borstkanker heeft Skechers de Shape Ups voor Pink Ribbon ontworpen. Nog steeds krijgt 1 op de 8 mensen borstkanker. Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij heeft als doel het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor patienten en hun omgeving te verbeteren.
De speciale Shape-Ups voor Pink Ribbon is te koop voor €119,95 bij diverse winkels. 12 euro per paar gaat naar Stichting Pink Ribbon.
Skechers is een eigentijds schoenenmerk uit Amerika dat in 1992 is opgericht door de vroegere eigenaars van het schoenenmerk LA Gear. In Amerika is Skechers niet meer weg te denken uit het straatbeeld en behoort tot een van de populairste schoenmerken. Skechers is het 2e grootste schoenenmerk van Amerika en het 3e grootste schoenenmerk wereldwijd! Sinds 1994 is de Skechers-hype overgewaaid naar Europa en ook hier zie je de S van Skechers steeds vaker terugkomen. Voor meer informatie en verkooppunten ga naar www.nl.skechers.com of http://www.nl.skechers.com/fl/shape_ups