‘Herken dementie op tijd’
Redactie Medicalfacts/ Janine Budding 01 juni 2007 - 13:18
Array
Maandag 4 juni start de landelijke publiekscampagne ‘Herken dementie op tijd’ van
Alzheimer Nederland. Zorgverzekeraars Agis en Menzis ondersteunen deze campagne met geld
en regionale projecten die de ketenzorg voor mensen met dementie verbeteren. Het doel van
deze campagne is om dementie in een vroeg stadium te leren herkennen, zodat er snel
gerichte zorg op gang kan komen voor zowel de patiënt als zijn naaste omgeving.
Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.
Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.
De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.